LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2023 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 2
KOD ARKUSZA: AUD.05-02-23.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:
Rezultat 1: Elementy graficzne: logo i bitmapy przygotowane do reklamy
Tolerancja wymiarów bitmap i logo +/- 2 piksele.
R.1.1 - R.1.4 oceniane wyłącznie na podstawie pliku logo w formacie wektorowym zawierającym wyłącznie obiekty wektorowe
R.1.5 - R.1.10 dopuszcza się ocenianie bitmap na podstawie projektu graficznego z reklamą
R.1.1 Wymiary logo 350 x 125 pikseli
R.1.2 Tekst w logo: font Myriad Pro, RGB (0, 0, 0)
R.1.3 Logo posiada jako literę "O" plaster pomarańczy z ilością elementów zgodną ze szkicem
R.1.4 Plaster pomarańczy w kolorach zgodnych ze szkicem - RGB (247, 144, 0), RGB (240, 100, 0) i RGB (252, 249, 207)
R.1.5 Bitmapa logo: szerokość 730 pikseli, wysokość wynikowa, brak zniekształceń
R.1.6 Foto 2: usunięte tło
R.1.7 Foto_2: brak widocznych pozostałości tła oraz ubytków na krawędziach wyselekcjonowanych elementów
R.1.8 Foto 6: wymiary 440 x 295 pikseli
R.1.9 Foto 7: wymiary 1150 x 600 pikseli
R.1.10 Brak zniekształceń w bitmapach
R.2
Rezultat 2: Projekt graficzny do filmu (PSD z warstwami)
Ocena na podstawie pliku PSD. Tolerancja zgodności wymiarów i położenia elementów z wartościami ze szkiców wydawniczych wynosi ±2 px
R.2.1 Wymiary projektu: 1150 x 600 pikseli, tryb koloru RGB, rozdzielczość 150 ppi
R.2.2 Klatka 1: bitmapa foto 1 umieszczona dwukrotnie zgodnie ze wzorem
R.2.3 Klatka 1: prostokąty - góra i dół o wymiarach 1150 x 35 pikseli oraz dwie linie pionowe i dwie poziome w kolorze RGB (175, 5, 5)
R.2.4 Klatka 1:Tekst WIOSENNY DETOX SOKOWY - font Arial Regular 24 punkty, interlinia 30 punktów, RGB (0, 0, 0), wersaliki, tekst Zacznij od dziś!!! - font MV Boli Regular, 18 punktów, RGB (175, 5, 5)
R.2.5 Klatka 2: bitmapy foto_2, foto_3, foto_4, foto_5 wykadrowane, umieszczone zgodnie ze wzorem
R.2.6 Klatka 3: bitmapa foto_6 umieszczona w odległości 50 pikseli od dolnej i prawej krawędzi klatki
R.2.7 Klatka 3 zawiera wszystkie teksty rozmieszczone zgodnie ze wzorem złożone fontem Arial Regular
R.2.8 Klatka 4: Foto_7 - wypełnia cały kadr
R.2.9 Klatka 5: Bitmapa logo wyśrodkowana w pionie i poziomie klatki
R.2.10 W projekcie brak błędów redakcyjnych
R.3
........
........