LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2022 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3
KOD ARKUSZA: AUD.05-03-22.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
Przygotuj 13 sekundową animację. Pliki graficzne do wykonania zadania mirow.jpg, bobolice.jpg, bedzin.jpg, ogrodzieniec.jpg oraz plik dźwiękowy audio.mp3 znajdują się na pulpicie komputera w skompresowanym folderze materialy zabezpieczonym hasłem: Materialy312
Materiały graficzne do animacji oraz animację wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym projektu.
W folderze animacja_PESEL (PESEL to Twój PESEL) na pulpicie komputera zapisz:
- przygotowane bitmapy mirow, bobolice, bedzin, ogrodzieniec w formacie JPEG,
- wektorowy projekt logo w formacie wektorowym, wykonany zgodnie ze szkicem,
- wersję otwartą projektu prezentacji PSD z zachowanymi warstwami i animację w formacie mp4, zapisaną pod nazwą animacja.
Folder animacja_PESEL nagraj na płytę CD.
Szkic wektorowego logo
©
Jurajskie zaniki
Parametry logo z napisem:
- 40 x 24 mm
- RGB (0, 0, 0)
- zapisane jako plik PNG oraz w formacie wektorowym
- napis Jurajskie zamki wyedytowany fontem Nunito Extra Bold 16 pkt, nie ma punktów stycznych z sygnetem
- średnica sygnetu nie przekracza 15 mm
_Przygotowanie pozostałych materiałów:_
plik audio - dodany do osi czasu, bez zmiany_
wszystkie bitmapy:
rozdzielczość 72 ppi, 1280 x 720 pikseli_
mirow.jpg - usunięte postacie_
bobolice.jpg - wyretuszowany żółty znak na środku_
ogrodzieniec.jpg - usunięte ptaki z nieba_
bedzin.jpg - wyretuszowana linia elektryczna z prawej strony zdjęcia
zmienione nazwy przygotowanych bitmap wg klucza: nazwa oryginalna_gotowe.jpg
........
........