LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2
KOD ARKUSZA: AUD.05-02-21.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
Przygotuj layout strony internetowej oraz sześciosekundowy animowany baner do wyświetlania na tej stronie.
Elementy graficzne do projektów, layout strony internetowej oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym.
Bitmapy potrzebne do wykonania zadania psy_1.jpg, psy_2.jpg, psy_3.jpg, psy_4.jpg, tto_baner.jpg są umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AUD.05_materiały_02 zabezpieczonym hasłem k02_AUD05
W folderze psy_PESEL (PESEL to Twój numer PESEL) na pulpicie komputera zamieść:
- wersję otwartą PSD z zachowanymi warstwami layoutu strony internetowej (pod nazwą psy_layout)
- wersję otwartą PSD z zachowanymi warstwami baneru (pod nazwą psy_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy psy_1.jpg, psy_2.jpg, psy_3.jpg, psy_4.jpg, tto_baner.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazwą psy_logo,
- pasek z łapami psa jako plik wektorowy i PNG pod nazwą psy_pasek.
1 wypełnienie
RGB (0,0,0)
brak obrysu 5 tło przezroczyste
Szkic logo
160 px
Szkic banera
1200px
........
........