LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZEŃ 2025 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1

KOD ARKUSZA: AUD.05-01-25.01-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWIĄZANIE ZADANIA


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:

Wykonaj animowany baner reklamowy przeznaczony do publikacji w internecie. Logo, bitmapę do banera oraz animację poklatkową sporządź zgodnie ze szkicami i opisem technologicznym. Do wykonania zadania wykorzystaj materiały umieszczone w folderze AUD.05-01-25.01-SG-materiały zabezpieczonym hasłem Transport123
Utwórz folder PESEL (PESEL to Twój numer PESEL), a w nim dwa podfoldery:
PESEL_grafika
- PESEL_animacja
W podfolderze PESEL_grafika zapisz:
- logo wektorowe pod nazwą PESEL_logo zawierające wyłącznie elementy wektorowe,
- bitmapę do banera zapisaną w formacie JPEG pod nazwą PESEL_bitmapa W podfolderze PESEL_animacja zapisz:
- pliki z animacją pod nazwą PESEL_transport w formatach PSD i GIF
Szkic i opis technologiczny logo
140 pikseli
Kolor elementów logo RGB (0, 0, 0), brak obrysu. Szerokość naczepy: 96 pikseli. Średnica kół: 20 pikseli.
Tekst AV: font bezszeryfowy, wyśrodkowany w poziomie względem naczepy.
Szkic i opis technologiczny bitmapy
Wykadrowana do wymiarów 500 x 260 pikseli
Tryb koloru RGB
Format zapisu JPEG
Rozdzielczość 72 ppi
Dodany efekt dowolnej tekstury.
260 pikseli
500 pikseli
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawodów:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AUD5