LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZEŃ 2025 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: AUD.05-01-25.01-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
Wykonaj animowany baner reklamowy przeznaczony do publikacji w internecie. Logo, bitmapę do banera oraz animację poklatkową sporządź zgodnie ze szkicami i opisem technologicznym. Do wykonania zadania wykorzystaj materiały umieszczone w folderze AUD.05-01-25.01-SG-materiały zabezpieczonym hasłem Transport123
Utwórz folder PESEL (PESEL to Twój numer PESEL), a w nim dwa podfoldery:
- PESEL_grafika
- PESEL_animacja
W podfolderze PESEL_grafika zapisz:
- logo wektorowe pod nazwą PESEL_logo zawierające wyłącznie elementy wektorowe,
- bitmapę do banera zapisaną w formacie JPEG pod nazwą PESEL_bitmapa W podfolderze PESEL_animacja zapisz:
- pliki z animacją pod nazwą PESEL_transport w formatach PSD i GIF
Szkic i opis technologiczny logo
140 pikseli
Kolor elementów logo RGB (0, 0, 0), brak obrysu. Szerokość naczepy: 96 pikseli. Średnica kół: 20 pikseli.
Tekst AV: font bezszeryfowy, wyśrodkowany w poziomie względem naczepy.
Szkic i opis technologiczny bitmapy
Wykadrowana do wymiarów 500 x 260 pikseli
Tryb koloru RGB
Format zapisu JPEG
Rozdzielczość 72 ppi
Dodany efekt dowolnej tekstury.
260 pikseli
500 pikseli
........
........