LOGOWANIE

KWALIFIKACJA PGF4 - CZERWIEC 2025 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 1

KOD ARKUSZA: PGF.04-01-25.06-SG


POBIERZ ROZWIĄZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:

Rezultat 1: Logo wektorowe przygotowane do projektu ulotek
Logo mushroom oceniane wyłącznie na podstawie pliku wektorowego zawierającego wyłącznie obiekty wektorowe, dla R. 1.1 i R. 1.2 tolerancja wymiarów ±1 mm
R.1.1 Wektorowe logo o wymiarach 50 mm x 36 mm
R.1.2 Logo mushroom_wektor zawiera elementy graficzne - 3 grzyby o kształtach zgodnych z rysunkiem 1 i wysokościach od lewej strony: 20 mm, 30 mm, 15 mm
R.1.3 Kolorystyka "kapeluszy grzybów" w kolejności od lewej: C0 M60 Y100 K20, C0 M60 Y60 K80, C100 M0 Y100 K80
R.1.4 Trzony grzybów w kolorze C0 M30 Y60 K0
R.1.5 Wszystkie elementy sygnetu logo bez obrysu
R.1.6 Logotyp złożony wersalikami, krojem pisma Montserrat Black
R.1.7 Logotyp złożony krojem o rozmiarze 20 pkt
R.1.8 Logotyp w kolorze C0 M100 Y100 K0
R.1.9 Grzyby i napis nie stykają się krawędziami
R.1.10 Plik mushroom_wektor zapisany w folderze PESEL
R.2
Rezultat 2: Bitmapy przygotowane do projektu ulotek
Nazwy plików oceniane wyłącznie w R.2.10, tolerancja wymiarów ±1 mm
R.2.1 Bitmapa las_kadr o wymiarach 116 mm x 166 mm
R.2.2 Bitmapa las_kadr o rozdzielczości 300 ppi
R.2.3 Bitmapa las_kadr zapisana w trybie koloru CMYK
R.2.4 Bitmapa podgrzyb o szerokości 96 mm
R.2.5 Bitmapa podgrzyb o rozdzielczości 300 ppi
R.2.6 Bitmapa podgrzyb zapisana w trybie koloru CMYK
R.2.7 Bitmapy las_kadr i podgrzyb bez zniekształceń
R.2.8 Bitmapa podgrzyb wycięta z tła, pozostawione tylko grzyby na przezroczystym tle, na
krawędziach kształtu bez resztek tła
R.2.9 Bitmapa podgrzyb zapisana w pliku w formacie PSD
R.2.10 Pliki zapisane pod nazwami las_kadr i podgrzyb
R.3
........
........

POBIERZ ROZWIĄZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawodów:



INNE ROZWIĄZANIA Z KWALIFIKACJI PGF4