LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA TWO9 - CZERWIEC 2024 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 1
KOD ARKUSZA: TWO.09-01-24.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:
Rezultat 1: Wydruk zrzutu ekranu zakładki Instalacja wody morskiej z prawidłowo ustawionymi zaworami ręcznymi i pracującą pompą wody morskiej (P.1) oraz wydruk zrzutu ekranu zakładki Panel kontrolny z prawidłowo ustawionymi przełącznikami
(P.2)
Zrzuty z ekranu poświadczają, że
R.1.1 zawory kingstonowe (lewoburtowy i prawoburtowy) wody morskiej - otwarte (zrzut P.1)
R.1.2 zawory na dolocie i odlocie pompy wody morskiej nr 1 i nr 2 - otwarte (zrzut P.1)
R.1.3 zawory na dolocie i odlocie wody morskiej do chłodnic centralnych wody słodkiej -
otwarte (zrzut P.1)
R.1.4 zawory obejściowe chłodnic centralnych wody słodkiej - zamknięte (zrzut P.1)
R.1.5 pompa wody morskiej nr 1 - ustawiona w stan gotowości (stand-by) (zrzut P.2)
R.1.6 pompa wody morskiej nr 2 - uruchomiona (zrzut P.2)
R.1.7 jest widoczny przepływ wody morskiej od zaworów kingstonowych, przez pompę wody zaburtowej nr 2, chłodnice centralne nr 1 i nr 2 za burtę (brak przepływu wody morskiej przez pompę wody zaburtowej nr 1) (zrzut P.1)
R.2
Rezultat 2: Wydruk zrzutu ekranu zakładki Instalacja wody słodkiej z prawidłowo
ustawionymi zaworami ręcznymi (P.3)
Zrzut z ekranu poświadcza, że
R.2.1 zawory na linii silniki pomocnicze nr 1 i nr 2 - pompy wody słodkiej nr 1 i nr 2 - chłodnice wody słodkiej centralnego systemu chłodzenia nr 1 i nr 2 - otwarte
R.2.2 zawory na dolocie i odlocie chłodnicy nr 2 oleju smarowego silnika głównego - otwarte
R.2.3 zawór obejściowy chłodnicy nr 2 oleju smarowego silnika głównego - zamknięty
R.2.4 zawory na dolocie i odlocie chłodnicy nr 1 chłodzenia cylindrów silnika głównego (obiegu wody słodkiej niskotemperaturowym i wysokotemperaturowym) - otwarte
R.2.5 zawory na dolocie i odlocie chłodnicy nr 2 powietrza przepłukującego silnik główny -
otwarte
R.2.6 zawory na dolocie i odlocie pompy wody słodkiej nr 1 i pompy nr 2 chłodzenia cylindrów silnika głównego - otwarte
R.2.7 zawór obejściowy wyparownika - otwarty
R.2.8 zawory przed i za pompą systemu wykrywacza oleju w obiegu wody słodkiej niskiej
temperatury - otwarte
R.2.9 są otwarte tylko wymagane zawory ręczne na obiegu nisko- i wysokotemperaturowym
R.3
........
........