LOGOWANIE

KWALIFIKACJA PGF4 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1

KOD ARKUSZA: PGF.04-01-21.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWIĄZANIE ZADANIA


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:

Wykonaj projekt opakowania, będący materiałem do kontroli technologiczno-graficznej i do drukowania nakładu na maszynie offsetowej, zgodnie z załączonym szkicem yerbamate_szkic.
Wykonaj wektorowe logo na podstawie szkicu logo_szkic (zgodne co do wymiarów, kolorystyki, kształtów, ilości elementów, ich wzajemnych proporcji oraz zastosowanych fontów).
Wykorzystaj do projektu opakowania plik tekstowy teksty.docx, plik wektorowy wykrojnik.ai oraz bitmapy foto_1.jpg i foto_2.jpg, umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze PGF.04_materiały_01 zabezpieczonym hasłem 01kg_PGF04
Przygotuj bitmapy zgodnie z parametrami podanymi na szkicu oraz opisem technologicznym pozostawiając nazwy plików źródłowych.
Wykonaj plik otwarty z projektem opakowania zachowując siatkę wykrojnika na osobnej warstwie. Plik PDF opakowania o standardzie drukarskim ma posiadać pasery kolorów oraz skalę densytometryczną (siatka wykrojnika ma być niewidoczna).
W folderze yerbamate_PESEL (PESEL to Twój PESEL) na pulpicie komputera zamieść: wersję otwartą projektu zapisaną pod nazwą yerbamate, przygotowane bitmapy (foto_1, foto_2), wektorowe logo oraz plik zamknięty PDF z projektem opakowania.
Folder o nazwie yerbamate_PESEL zapisz na płytę CD, sprawdź poprawność nagrania płyty. Sprawdzoną płytę CD podpisz swoim numerem PESEL.
Opis technologiczny bitmap
- bitmapa foto_1.jpg dostosowana do parametrów podanych na szkicu, susz herbaciany wycięty z tła, zachowana przezroczystość tła,
- bitmapa foto_2.jpg dostosowana do parametrów podanych na szkicu.
logojszkic
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawodów:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI PGF4