LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2
KOD ARKUSZA: AU.28-02-21.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
Przygotuj 6 sekundowy animowany baner do wyświetlania na stronie internetowej. Elementy graficzne do projektu oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym. Bitmapy potrzebne do wykonania zadania są umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AU.28_materiały_2 zabezpieczonym hasłem zdk_31
W folderze PESEL (PESEL to Twój PESEL) na pulpicie komputera zamieść:
- wersję otwartą PSD z zachowanymi warstwami banera (pod nazwą Francja_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy Francja.png, Louvre.jpg, Lawenda.jpg, Sery.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazwą Logo.
Bitmapy i logo
Z folderu AU.28_materiały_2 przygotuj bitmapy o parametrach:
- Francja.png - przeskalowana do szerokości 325 pikseli, zapisana z zachowaniem przezroczystości tła w formacie PNG, trybie RGB i rozdzielczości 72 ppi,
- Louvre.jpg, Lawenda.jpg, Sery.jpg - wykadrowane do wymiarów 200 x 130 px, zapisane w trybie koloru RGB z rozdzielczością 72 ppi.
Przygotuj logo zgodne ze szkicem i zapisz jako plik wektorowy i PNG pod nazwą Logo.
Szkic logo
........
........