LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU54 - CZERWIEC 2021 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 1
KOD ARKUSZA: AU.54-01-21.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:
Rezultat 1: Wektorowe elementy graficzne (logo, ikony)
Elementy logo_awers, logo_rewers oceniane będą na podstawie plików wektorowych zawierających wyłącznie obiekty wektorowe.
Wektorowe ikony: postać, telefon, świat i dom mogą być oceniane z projektu wizytówki. Tolerancja zgodności położenia oraz wymiarów elementów z wartościami ze szkiców wynosi ±1 mm
R.1.1 logo_awers ma wymiar 30 x 13 mm
R.1.2 logo_awers ma żarówkę o kształcie zgodnym ze szkicem i wymiarach 12 x 6 mm, obrys 1 pt w kolorystyce C10 M50 Y100 K0, brak wypełnienia
R.1.3 logo_awers posiada tekst w kolorystyce C0 M0 Y0 K100:
FOTO - Arial Black - 12 pt,
ENERGY - Arial Regular 12 pt
PANELE FOTOWOLTAICZNE - Arial Narrow 7pt
R.1.4 logo_awers nie posiada tła
R.1.5 logo_rewers ma wymiar 30 x 13 mm, wymiar żarówki 12 x 6 mm o kolorystyce C10 M50 Y100 K0, obrysie 1pt., posiada tło w kolorystyce C0 M0 Y0 K100
R.1.6 logo rewers posiada tekst w kolorystyce C0 M0 Y0 K0:
FOTO - Arial Black -12 pt,
ENERGY - Arial Regular 12 pt
PANELE FOTOWOLTAICZNE - Arial Narrow 7pt
R.1.7 Ikona postać ma wymiar 4 x 4 mm, wypełnienie C0 M0 Y0 K0
R.1.8 Ikona telefon ma wymiar 4 x 4 mm, wypełnienie C0 M0 Y0 K0
R.1.9 Ikona świat ma wymiar 4 x 4 mm, wypełnienie C0 M0 Y0 K0
R.1.10 Ikona dom ma wymiar 4 x 4 mm, wypełnienie C0 M0 Y0 K0
R.2
Rezultat 2: Bitmapy przygotowane do projektu banera
1 1
R.2.1 Bitmapy: panele_1, panele_2, panele_3, logo_awers2 są przygotowane w przestrzeni barwnej RGB i mają rozdzielczość 72 ppi
R.2.2 Grafika bitmap panele_1 i panele_3 mają szerokość 225 px
R.2.3 Grafika bitmapy panele_2 ma szerokość 185 px
R.2.4 Grafika bitmapy panele_2 ma wyselekcjonowany obraz i usunięte tło (brak widocznych pozostałości tła)
R.2.5 logo_awers2 ma szerokość 185 px i zajmuje całą szerokość bitmapy
R.2.6 Bitmapa logo_awers2 ma tło przezroczyste
R.2.7 Grafika zapisanych bitmap nie jest zniekształcona
R.3
........
........