LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA A24 - STYCZEŃ 2018 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: A.24-01-18.01
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
Referent do spraw gospodarczych Urzędu Gminy w Ojrzeniu otrzymał polecenie uzupełnienia stanu magazynowego materiałów i przyborów biurowych. Wysłał zapytanie ofertowe do kilku firm. W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do urzędu gminy wpłynęły dwie oferty sprzedaży.
Dokonaj wyboru korzystniejszej oferty na podstawie zamieszczonych w arkuszu egzaminacyjnym dwóch ofert sprzedaży. Sporządź i wydrukuj informację o wyborze oferty. Do opracowania informacji wykorzystaj zamieszczony w arkuszu egzaminacyjnym wzór pisma - Informacja o wyborze oferty sprzedaży. Sporządzoną informację podpisz swoim numerem PESEL. Zastosuj pionowy układ strony o formacie A4. Za datę sporządzenia informacji przyjmij datę egzaminu.
Sporządź i wydrukuj projekt zamówienia materiałów i przyborów biurowych do dostawcy, który złożył korzystniejszą ofertę sprzedaży. Do sporządzenia pisma wykorzystaj wzór zamówienia zamieszczony w arkuszu egzaminacyjnym. Zamówienie podpisuje sekretarz gminy. Miejsce przeznaczone na podpis sekretarza gminy pozostaw niewypełnione. Za datę sporządzenia zamówienia przyjmij datę egzaminu. Zastosuj pionowy układ strony o formacie A4, w nagłówku wpisz, wyrównany do lewej strony, swój numer
PESEL.
Dostarczone do urzędu gminy materiały i przybory biurowe zostały sprawdzone i policzone. Okazało się, że dostarczono o 10 więcej ryz papieru ksero SPEED A4, a brakuje 10 ryz papieru ksero Pollux A3. Sporządzony Protokół odbioru materiałów i przyborów biurowych, który jest podstawą do wniesienia reklamacji i stanowi do niej załącznik zamieszczono w arkuszu egzaminacyjnym.
Sporządź i wydrukuj projekt reklamacji, wykorzystując wzór pisma w tej sprawie zamieszczony w arkuszu egzaminacyjnym. Reklamację podpisuje sekretarz gminy. Miejsce przeznaczone na podpis sekretarza gminy pozostaw niewypełnione. Za datę sporządzenia reklamacji przyjmij datę egzaminu. Zastosuj pionowy układ strony o formacie A4, w nagłówku wpisz, wyrównany do lewej strony, swój numer PESEL.
Informacje niezbędne do sporządzenia pism
Dane adresowe Urzędu
Urząd Gminy w Ojrzeniu
ul. Ciechanowska 27 06-456 Ojrzeń
Sekretarz Gminy - Małgorzata Kosińska Znak sprawy UGO.2600.24.2018 Wykaz materiałów i przyborów biurowych będących przedmiotem zamówienia
1. Papier kancelaryjny A3 kratka - 10 ryz
2. Papier ksero Pollux A3 - 10 ryz
3. Papier ksero Speed A4 - 20 ryz
4. Teczka papierowa wiązana - 500 sztuk
5. Segregator biurowy - 100 sztuk
6. Koperty DL białe (opakowanie 50 sztuk) - 3 opakowania
........
........