LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZEŃ 2025 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 2
KOD ARKUSZA: AUD.05-02-25.01-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:
Rezultat 1: Projekt logo
Kryteria R. 1.1+R. 1.8 oceniane na podstawie pliku wektorowego logo zawierającego wyłącznie elementy wektorowe. Tolerancja wymiarów ±2 piksele
R.1.1 Wymiary całkowite logo 230 x 110 pikseli
R.1.2 Wszystkie elementy bez obrysu
R.1.3 Logo zgodne ze szkicem co do ilości elementów i kształtów
R.1.4 Wymiary każdego ludzika 75 x 110 pikseli
R.1.5 Kolor włosów, oczu i ust RGB (0, 0, 0)
R.1.6 Kolor twarzy wszystkich ludzików RGB (255, 160, 100)
R.1.7 Kolory tułowia ludzików w kolejności zgodnej ze szkicem:
RGB (0, 0, 255), RGB (0, 255, 0) oraz RGB (255, 0, 0)
R.1.8 Logo zapisane w formacie grafiki wektorowej, pod nazwą logo
R.1.9 Logo zapisane w formacie PNG z zachowaniem przezroczystości tła pod nazwą logo
R.1.10 Loga zapisane w folderze przedszkole_PESEL
R.2
Rezultat 2: Bitmapy do projektu
Rezultat oceniany na podstawie plików zd_1, zd_2
R.2.1 Bitmapa zd_1: 700 x 365 pikseli
R.2.2 Bitmapa zd_2: 750 x 140 pikseli
R.2.3 Brak zniekształceń obrazów w wykadrowanych bitmapach zd_1 i zd_2
R.2.4 Tryb koloru obu bitmap RGB
R.2.5 Rozdzielczość obu bitmap 72 ppi
R.2.6 Bitmapa zd_1 zapisana w formacie JPEG
R.2.7 Bitmapa zd_2 pozbawiona tła
R.2.8 Bitmapa zd_2: brak pozostałości tła oraz ubytków na krawędziach kredek, ocena w powiększeniu 100%
R.2.9 Bitmapa zd_2 zapisana w formacie PNG z zachowaniem przezroczystości
R.2.10 Bitmapy zapisane z zachowaniem oryginalnych nazw (zd_1, zd_2)
R.3
........
........