LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA A44 - STYCZEŃ 2020 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: A.44-01-20.01-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
O godzinie 6.00 objąłeś dyżur jako dyżurny ruchu Jan Nowak na stacji Hel. Dyżur zakończyłeś o godzinie 18.00.
O godzinie 12.00 po przygotowaniu drogi przebiegu dla pociągu nr 4414 stwierdziłeś brak możliwości podania sygnału zezwalającego na semaforze wjazdowym. Wjazd pociągu do stacji Hel odbył się na sygnał zastępczy. O godzinie 12.01 powiadomiłeś montera automatyki o usterce, który usunął usterkę (przepalenie żarówki światła zezwalającego) o godzinie 12.30.
Wszystkie pociągi ujęte w Rozkładzie jazdy w trakcie trwania Twojego dyżuru kursowały planowo, pomimo usterki semafora.
Wykonaj zapisy dotyczące zaistnienia usterki oraz uzupełnij zapisy w Dzienniku Ruchu R-146 dla wszystkich pociągów ujętych w rozkładzie jazdy
Dokonaj zapisów w Książce kontroli urządzeń E1758 dotyczących zaistnienia nieprawidłowości, związanych z wystąpieniem usterki (również montera automatyki), zgodnie z nagłówkiem odpowiedniej części książki kontroli urządzeń srk E1758.
Na stacji Hel zabudowane są urządzenia przekaźnikowe typu E, na przyległych szlakach jednotorowych Raj - Hel oraz Hel - Gaj zabudowano blokadę liniową jednoodstępową (półsamoczynną) dwukierunkową typu
Eap.
Do wykonania zadania wykorzystaj rysunek 1 - uproszczony plan schematyczny urządzeń srk mijanki Hel, wyciąg z rozkładu jazdy pociągów oraz wyciąg z Instrukcji obsługi blokady liniowej Eap.
Rysunek 1. Uproszczony plan schematyczny mijanki Hel
Rozkład jazdy pociągów
Oznaczenia: o - odjazd; p - przyjazd
........
........