LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA PGF4 - STYCZEŃ 2023 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 3
KOD ARKUSZA: PGF.04-03-23.01-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:
Rezultat 1: Bitmapy przygotowane do projektu zakładki
Tolerancja wymiarów +/- 1 mm
R.1.1 ryby 1.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolorów CMYK
R.1.2 ryby 2.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolorów CMYK
R.1.3 ryby 3.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolorów CMYK
R.1.4 ryby 4.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolorów CMYK
R.1.5 ryby 5.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolorów CMYK
R.1.6 Wszystkie bitmapy, które zostały przygotowane do projektu, nie zostały zniekształcone
R.1.7 Bitmapy są zapisane w folderze projekt_PESEL
R.2
Rezultat 2: Logo wektorowe przygotowane do projektu zakładki
logo jest oceniane wyłącznie na podstawie pliku wektorowego z elementami wektorowymi
R.2.1 logo ma wymiary 40 x 30 mm (tolerancja wymiarów ± 1mm)
R.2.2 logo posiada dwie ryby i jest przezroczyste
R.2.3 położenie ryb względem siebie jest zgodne ze szkicem
R.2.4 kolorystyka wypełnienia kształtów ryb C0 M40 Y30 K0
R.2.5 kolorystyka oczu ryby - źrenica (koła) C0 M0 Y0 K100
R.2.6 kolorystyka oczu ryby - okręgi wokół źrenic C0 M0 Y0 K0
R.2.7 logo jest zapisane w folderze projekt_PESEL
R.3
........
........