LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA M18 - CZERWIEC 2015 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 1
KOD ARKUSZA: M.18-01-15.05
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:
Rezultat 1. Układ hamulcowy po naprawie.
UWAGA! Egzaminator informacje o momentach dokręcania sprawdza w instrukcji napraw samochodu
1 Pedał hamulca jest „twardy" (zdający wielokrotnie nacisnął pedał hamulca w celu dociśnięcia tłoczków hamulcowych do okładzin).
2 Zacisk hamulca tarczowego i tarcza oczyszczone z zanieczyszczeń.
3 Zamontowane okładziny cierne zgodnie z technologią naprawy i przesmarowane ślizgi zacisku hamulcowego.
4 Śruby zacisku hamulcowego dokręcone momentem zgodnym z instrukcją.
5 Nadmiar płynu hamulcowego usunięty ze zbiorniczka płynu hamulcowego.
6 Śruby lub nakrętki koła samochodowego dokręcone momentem zgodnym z instrukcją. Rezultat 2. Karta pomiarów układu hamulcowego.
1 Zapisana minimalna wartość grubości tarcz hamulcowych zgodna z instrukcją.
2 Zapisana minimalna wartość bicia bocznego tarcz hamulcowych zgodna z instrukcją.
3 Zapisane wartości pomiarów bicia bocznego tarczy prawej odpowiadają stanowi rzeczywistemu.
4 Zapisana wartość pomiarów grubości okładziny ciernej zewnętrznej koła lewego odpowiada stanowi rzeczywistemu.
5 Zapisana wartość pomiarów grubości okładziny ciernej wewnętrznej koła prawego odpowiada stanowi rzeczywistemu.
6 Zapisane wartości pomiarów grubości tarczy prawej odpowiadają stanowi rzeczywistemu.
rj Zapisane wnioski wynikające z porównania wyników pomiarów grubości tarczy hamulcowej z wartościami minimalnymi odpowiadają stanowi rzeczywistemu.
........
........