LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- MOJE WYNIKI
- MOJE EGZAMINY
- PRÓBNE EGZAMINY ZAWODOWE
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Kwalifikacja A26 - STYCZEŃ 2017
(Sprzedaż produktów i usług reklamowych)
Przykładowe pytania z testu 'Kwalifikacja A26 - STYCZEŃ 2017':
- Agencja reklamowa ma za zadanie przygotować ofertę handlową dla producenta sprzętu do nurkowania. W tym celu dokonała analizy rynku biorąc pod uwagę: styl życia, osobowość i zainteresowania konsumentów wchodzących w skład grupy docelowej. Jaki rodzaj kryteriów zastosowała agencja? ........- W skład rozszerzonej formuły 7P, oprócz tradycyjnej mieszanki marketingowej 4P, wchodzą także następujące elementy: ........
- Agencja reklamowa po dokonaniu analizy rynku doradziła firmie korzystającej z jej usług skierowanie promocji swoich produktów bezpośrednio do finalnych nabywców. Agencja zaleciła zastosowanie ........
- Firma produkcyjna, aby zachęcić swoich potencjalnych klientów do zakupów, chce aby mogli oni usłyszeć spójny komunikat w wielu różnych mediach: zobaczyć spot w telewizji, otrzymać katalog i odebrać komunikat przez pocztę elektroniczną. Którą strategię powinna zaproponować agencja reklamowa w ofercie handlowej dla tej firmy? ........
- Agencja reklamowa ustalając cenę billboardu zastosowała metodę kosztową, biorąc pod uwagę pozycje umieszczone w załączonej tabeli. Agencja pobiera z tytułu swoich usług marżę w wysokości 30%. Jaka powinna być cena netto billboardu? ........
- Na podstawie danych zamieszczonych w cenniku oblicz ile wyniesie wartość brutto zamówienia 50 sztuk kubków reklamowych o pojemności 250 ml, wykonanych z porcelany, na których z jednej strony zostanie nadrukowane logo firmy. Stawka podatku VAT wynosi 23%. ........
- Klient agencji reklamowej, który jest przekonany, że wszyscy chcą go oszukać, doszukuje się wad i obawia się, że reklama nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to klient ........
- Podczas rozmowy sprzedażowej według pro klienckiego modelu sprzedaży, niezależnie od długości jej trwania, najwięcej czasu powinno poświęcić się na ........
KOD ARKUSZA: A.26-X-17.01
