LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- MOJE WYNIKI
- MOJE EGZAMINY
- PRÓBNE EGZAMINY ZAWODOWE
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Kwalifikacja A26 - STYCZEŃ 2021
(Sprzedaż produktów i usług reklamowych)
Przykładowe pytania z testu 'Kwalifikacja A26 - STYCZEŃ 2021':
- Które elementy tworzą kompletną marketingową koncepcję 4C? ........- Którego elementu nie uzupełniono w analizie strukturalnej sektora, nazywanej również analizą pięciu sił Portera, na zamieszczonym rysunku? ........
- Które produkty reklamowe miały łącznie największy procentowy udział w zamówieniach w sierpniu 2020? ........
- Przedstawienie w ofercie sprzedaży dla klienta agencji reklamowej opisu konkretnej realizacji projektu, zawierającego szczegółowe informacje o jego przebiegu, to ........
- Cena zakupu netto długopisów reklamowych wynosi 3 000,00 zł. Marża wynosi 30% i jest liczona metodą "od sta". Jaka jest cena sprzedaży brutto długopisów jeśli stawka VAT wynosi 23%? ........
- Który program komputerowy oferuje opcje "przejścia" przedstawione na rynku? ........
- Klient agencji reklamowej zainteresowany reklamą w formie prezentacji wyświetlanej na monitorze przy kasie w kinie powinien wybrać ........
- Którą formę uszlachetniania druku należy wybrać, aby papier posiadał trójwymiarową strukturę lnu? ........
KOD ARKUSZA: A.26-SG-21.01
