LOGOWANIE

Kwalifikacja AU29 - STYCZEŃ 2014

(Sprzedaż produktów i usług reklamowych)

WYBIERZ ILOŚĆ PYTAŃ:








(Układ pytań i odpowiedzi jest losowy)








Przykładowe pytania z testu 'Kwalifikacja AU29 - STYCZEŃ 2014':

- Na podstawie wykresu przedstawiającego podział wydatków firm na reklamę (Reklama w TV – 60%, Reklama w radio – 20%, Reklama outdoor – 10%, Reklama pocztowa – 10%), wskaż, na którym rodzaju reklamy agencja reklamowa powinna skoncentrować rozwój swoich usług. ........
- Które połączenie kolorów powinno pojawić się w reklamie artykułu żywnościowego, aby wywołać uczucie głodu u klienta? ........
- Agencja reklamowa otrzymała zlecenie od sklepu mięsnego na przygotowanie oferty handlowej w zakresie gadżetów reklamowych. Które gadżety powinna zaprezentować w ofercie handlowej, aby najbardziej kojarzyły się z firmą mięsną? ........
- Przygotowane zdjęcie reklamowe produktów zostało skompresowane bezstratnie. Zapisano je zatem w formacie ........
- Zachowania sprzedawcy polegające na dążeniu do zrozumienia potrzeb klienta, pomaganiu mu w określeniu interesów i podjęciu właściwej decyzji, poświęcaniu mu dużo czasu, wskazują na pracę z klientem według programu ........
- Jeśli klientami firmy są osoby bardzo młode (rejestrujące się na stronie firmy), to najlepszą formą dotarcia do tych osób z nową ofertą, będzie wykorzystanie ........
- Negocjacje charakteryzujące się postawieniem drugiej stronie zdecydowanych konkretnych wymagań, to negocjacje ........
- Skład wielostronicowej publikacji reklamowej wykonuje się z zastosowaniem programu ........

 PYTANIA Z TESTU ZAWODOWEGO


Test jest przeznaczony dla zawodów: