LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- MOJE WYNIKI
- MOJE EGZAMINY
- PRÓBNE EGZAMINY ZAWODOWE
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Kwalifikacja AU29 - PAŹDZIERNIK 2013
(Sprzedaż produktów i usług reklamowych)
Przykładowe pytania z testu 'Kwalifikacja AU29 - PAŹDZIERNIK 2013':
- Producent gadżetów reklamowych oddziałuje na rynek za pomocą tradycyjnej mieszanki marketingowej. Oprócz produktu zalicza się do niej: ........- Który z podanych przykładów scenariuszy negocjacyjnych dotyczy sytuacji, w której zwycięstwo jest pozorne - okupione jednorazową transakcją? ........
- Sprzedawca specjalistycznego sprzętu wędkarskiego, chcąc szczegółowo poinformować wędkarzy o produkcie powinien zastosować reklamę ........
- Nieetycznym zachowaniem lidera rynkowego wobec konkurentów jest zastosowanie przez niego cen ........
- Propozycja sprzedaży lub kupna towarów albo usług, określająca istotne warunki przyszłej umowy kupna-sprzedaży, to ........
- Klient, który chętnie nawiązuje rozmowę ze sprzedawcą na temat produktów i często opowiada o swoim życiu prywatnym, to klient ........
- Agencja reklamowa analizując zdobyte informacje i opracowane rozwiązania, które zaspokoją możliwie najwięcej oczekiwań i potrzeb klienta, a z drugiej strony uwzględnią możliwości finansowe nabywcy, postępuje zgodnie z procesem ........
- Pierwszym elementem procesu zakupowego jest ........
