LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA A28 - CZERWIEC 2017 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: A.28-01-17.06
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
20 czerwca 2017 r. firma spedycyjno-transportowa GOST sp. z o.o. otrzymała od zleceniodawcy KOLOR sp. z o.o. zlecenie uformowania, skompletowania ładunku oraz zaplanowania realizacji przewozu farb emulsyjnych i testerów do dwóch odbiorców.
Na podstawie wykonanych obliczeń opracuj dokumentację w postaci:
- karty formowania paletowych jednostek ładunkowych - według rodzaju farb,
- karty kompletowania zamówień dla poszczególnych odbiorców,
- karty doboru środków transportu najbardziej optymalnych ze względu na możliwość przewozu wszystkich ładunków do każdego z odbiorców,
- harmonogramu realizacji przewozu,
oraz wypełnij list przewozowy na dostawę ładunku do odbiorcy nr 2.
Wszystkie dane niezbędne do rozwiązania zadania oraz druki do wypełnienia znajdują się w arkuszu egzaminacyjnym.
Dane zleceniodawcy, firmy spedycyjno-transportowej oraz odbiorców
Farba emulsyjna 1 l:
- jeden karton (opakowanie zbiorcze) o wymiarach w [mm]: 200 x 200 x 200 (dł. x szer. x wys.)
- jeden karton zawiera 4 opakowania jednostkowe po 1 litrze farby każde, w tym samym kolorze (opakowanie jednorodne)
- masa kartonu brutto [kg]: 4,1 - piętrzenie opakowań zbiorczych na palecie: maksymalnie 4 warstwy
- paletowych jednostek ładunkowych nie wolno piętrzyć
- opakowań nie wolno przewracać
Farba lateksowa - tester 50 ml:
- jeden karton (opakowanie zbiorcze) o wymiarach w [mm]: 200 x 150 x 100 (dł. x szer. x wys.)
- jeden karton zawiera 20 opakowań jednostkowych po 50 ml farby każdy, w tym samym kolorze (opakowanie jednorodne)
- masa kartonu brutto [kg]: 1,5 - piętrzenie opakowań zbiorczych na palecie: maksymalnie 6 warstw
- paletowych jednostek ładunkowych nie wolno piętrzyć
- opakowań nie wolno przewracać
Wszystkie uformowane paletowe jednostki ładunkowe (pjł) muszą być jednorodne
........
........