LOGOWANIE

KWALIFIKACJA BD23 - STYCZEŃ 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1

KOD ARKUSZA: BD.23-01-21.01-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

ZOBACZ ROZWIĄZANIE ZADANIA


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:

W torze stacyjnym głównym dodatkowym nr 2 stwierdzono, że 20% podkładów drewnianych międzyzłączowych z drewna miękkiego typ II na długości trzech przęseł nie zapewnia właściwego przytwierdzenia szyn.
Na podstawie treści zadania egzaminacyjnego, opisu planowanych robót, rysunku, wyciągu z Warunków technicznych utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych Id-1, wyciągu z Instrukcji sygnalizacji Ie-1, tablicy 0111 z katalogu KNR-W 2-37 oraz tabeli z wartościami wymaganych luzów w stykach szyn sporządź:
- wykaz robót prowadzących do wymiany podkładów oraz wszystkich złączek łączących szyny z wymienianymi podkładami z uwzględnieniem potrzebnych narzędzi i sprzętu,
- obliczenie niezbędnych materiałów nawierzchniowych,
- opis elementów złącza podpartego szyn S49,
- zestawienie wymaganych luzów w stykach szyn dla przedziału temperatur szyny od 9 do 24°C,
- szkic osygnalizowania miejsca robót.
Opis projektowanych warunków wykonania robót
1. Tor stacyjny wykonany jest z przęseł o długości 30 m z szyn typu S49 na podkładach drewnianych, złącze podparte, wariant 4.4./K.
2. Wymiana podkładów w torze nr 2 obejmuje zdjęcie szyn między peronami (bez ich wymiany), wymianę wszystkich złączek łączących szyny z wymienianymi podkładami oraz złącz szynowych na tym odcinku.
3. Podbicie podkładów za pomocą podbijaka torowego ręcznego.
miejsce robót
Szkic toru stacyjnego
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Arkusz jest przeznaczony dla zawodów:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI BD23