LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2022 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2
KOD ARKUSZA: AUD.05-02-22.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
Przygotuj 14 sekundowy animowany baner do wyświetlania na stronie internetowej. Elementy graficzne do projektów oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicem i z opisem technologicznym. Elementy graficzne konie.jpg, kot.jpg, pies.jpg, koza.jpg oraz pliki dźwiękowe konie.mp3, kot.mp3, pies.mp3, koza.mp3 potrzebne do wykonania zadania są umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze materialy zabezpieczonym hasłem: Materialy321
W folderze baner_PESEL (PESEL to Twój PESEL) na pulpicie komputera zamieść:
- wersję otwartą PSD z zachowanymi warstwami banera (pod nazwą baner) oraz animowany baner z podkładem dźwiękowym jako plik MP4,
- przygotowane bitmapy konie.jpg, kot.jpg, pies.jpg, koza.jpg,
- logo jako plik wektorowy EPS i PNG pod tymi samymi nazwami,
- plik dźwiękowy zwierzaki.mp3.
Folder o nazwie baner_PESEL nagraj na płytę CD, sprawdź poprawność nagrania, płytę opisz swoim numerem PESEL.
Szkic logo
Szkic banera
Opis technologiczny banera Wymiary: 1400 x 320 pikseli. Rozdzielczość: 150 ppi. Tryb kolorów RGB. Tło RGB (164, 164, 156)
Wszystkie marginesy i odstępy między bitmapami 20 pikseli. Baner wyeksportowany do pliku MP4 ze ścieżką dźwiękową.
........
........