LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2022 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 2
KOD ARKUSZA: AUD.05-02-22.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:
Rezultat 1: Elementy graficzne do wykonania projektu
Bitmapy mogą być oceniane bezpośrednio na banerze. Logo jest oceniane na podstawie pliku z elementami wyłącznie wektorowymi.
R.1.1 Bitmapa konie jest wykadrowana do wymiaru 300 x 200 px. Rozdzielczość 150 ppi. Tryb kolorów RGB. Brak zniekształceń
R.1.2 Bitmapa kot jest wykadrowana do wymiaru 300 x 200 px. Rozdzielczość 150 ppi. Tryb kolorów RGB. Brak zniekształceń
R.1.3 Bitmapa pies jest wykadrowana do wymiaru 300 x 200 px. Rozdzielczość 150 ppi. Tryb kolorów RGB. Brak zniekształceń
R.1.4 Bitmapa koza jest wykadrowana do wymiaru 300 x 200 px. Rozdzielczość 150 ppi. Tryb kolorów RGB. Brak zniekształceń
R.1.5 Logo ma wymiar 80 x 80 px
R.1.6 Logo ma kolorystykę RGB (230, 35, 30), brak obrysu
R.1.7 Tekst w logo: krój pisma bezszeryfowy, wersaliki
R.1.8 Tekst w logo jest wyśrodkowany w pionie i poziomie
R.1.9 Tekst w logo jest wycięty w tle
R.2
Rezultat 2: Projekt banera
Ocena na podstawie pliku baner.psd
Tolerancja zgodności położenia elementów z wartościami ze szkiców wydawniczych wynosi ±2 px
R.2.1 Dokument programu Adobe Photoshop ma rozmiar: 1400 x 320 px
R.2.2 Kolor projektu w przestrzeni RGB i rozdzielczość 150 ppi
R.2.3 Tło banera RGB (164, 164, 156)
R.2.4 konie.jpg, kot.jpg, pies.jpg, koza.jpg - są rozmieszczone zgodnie ze szkicem i opisem
R.2.5 konie.jpg, kot.jpg, pies.jpg, koza.jpg - posiadają efekt cienia
R.2.6 Badania, Profilaktyka, Leczenie, Hodowla - Arial Black 18 punktów
R.2.7 Badania, Profilaktyka, Leczenie, Hodowla - RGB (0, 0, 0)
R.2.8 Badania, Profilaktyka, Leczenie, Hodowla - rozmieszczone zgodnie ze szkicem i opisem
R.2.9 Logo jest umieszczone na tle przezroczystym
R.2.10 Logo jest wyrównane w pionie względem bitmap
R.3
........
........