LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA PGF4 - CZERWIEC 2025 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 3
KOD ARKUSZA: PGF.04-03-25.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:
Rezultat 1: Logo wektorowe
Rezultat sprawdzany wyłącznie na podstawie pliku wektorowego z elementami wyłącznie wektorowymi; tolerancja zgodności położenia i wymiarów elementów z wartościami ze szkiców wynosi ±1 mm
R.1.1 Wymiary logo wektorowego:130 mm x 100 mm
R.1.2 Wszystkie elementy logo wektorowego wykonane bez obrysów
R.1.3 Wszystkie elementy składowe logo w kolorze CMYK (75, 0, 60, 30)
R.1.4 Dwa obiekty po lewej stronie i ich negatyw po prawej są symetryczne
R.1.5 Odstęp pomiędzy krawędziami poziomymi dwóch obiektów po lewej stronie wynosi 5 mm
R.1.6 Obie gwiazdy zostały stworzone z czterech łuków o promieniu 10 mm
R.1.7 Promień zaokrąglenia prawego górnego narożnika obiektu po prawej stronie wynosi 30 mm
R.2
Rezultat 2: Bitmapy
R.2.1 Bitmapy zdj_okladka, zdj_1 - obiekty wycięte z tła płynny przebieg linii konturowej, brak ubytków na krawędziach oraz pozostałości tła
R.2.2 Bitmapy zdj_okladka, zdj_1, zdj_2, zdj_3, zdj_4 - obiekty mebli wykadrowane tak, aby wypełniały całą powierzchnię mapy bitowej
R.2.3 Bitmapa zdj_2 - kolor mebla zmieniony na odcienie koloru zielonego
R.2.4 Bitmapa zdj_4 - kolor mebla zmieniony na odcienie koloru błękitnego
R.2.5 Wszystkie bitmapy zapisane w formacie TIFF z zachowaniem przezroczystości
R.2.6 Bitmapy zdj_2 i zdj_4 w trybie CMYK
R.2.7 Wymiary elementów graficznych, tolerancja +/- 5 px: zdj_1: 1835 x 801 px zdj_3: 1844 x 626 px
R.2.8 Bitmapy bez zniekształceń
R.3
........
........