LOGOWANIE

KWALIFIKACJA M18 - STYCZEŃ 2019 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 1

KOD ARKUSZA: M.18-01-18.01


POBIERZ ROZWIĄZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:

Rezultat 1. Karta weryfikacji
1 wpisane wyniki pomiarów czopów korbowodowych wału korbowego zgodne ze stanem faktycznym (kryterium uznać za spełnione, gdy błąd pomiaru wynosi +/-0,01mm)
2 wpisane widoczne uszkodzenia czopa: brak
3 wpisana kwalifikacja czopa: naprawa/dalsza eksploatacja (zgodnie ze stanem faktycznym)
4 wpisana przyczyna stuków w czasie obracania się wału korbowego: uszkodzona panewka na 2 czopie korbowodowym wału korbowego lub inne sformułowanie ale wskazujące na rzeczywistą przyczynę uszkodzenia
5 wpisany sposób usunięcia przyczyny stuków w czasie obracania się wału korbowego: wymiana panewek korbowodowych wału korbowego lub inne sformułowanie wskazujące na wymianę wszystkich panewek korbowodowych wału korbowego
6 wpisana minimalna średnica czopów korbowodowych wału korbowego (zgodna z danymi technicznymi)
7 wpisany moment dokręcania śrub/nakrętek pokryw łożysk głównych wału korbowego (dane zgodne z dokumentacja techniczną)
8 wpisany moment dokręcania śrub/nakrętek pokryw korbowodu (dane zgodne z dokumentacja techniczną)
9 wpisany moment dokręcania śrub/nakrętek miski olejowej (dane zgodne z dokumentacja techniczną)
........
........

POBIERZ ROZWIĄZANIE ZADANIA




INNE ROZWIĄZANIA Z KWALIFIKACJI M18