LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3
KOD ARKUSZA: AU.28-03-21.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
Przygotuj 6 sekundowy animowany baner do wyświetlania na stronie internetowej.
Elementy graficzne do projektu oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym.
Bitmapy potrzebne do wykonania zadania są umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AU.28_materiały_3 zabezpieczonym hasłem zhr_3
W folderze turcja_PESEL (PESEL to Twój PESEL) na pulpicie komputera zamieść:
- wersję otwartą PSD z zachowanymi warstwami banera (pod nazwą turcja_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy pamukkale.jpg, przyprawy.jpg, meczet.jpg, flaga.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazwą turcja_logo.
Szkic logo
........
........