LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3

KOD ARKUSZA: AU.28-03-21.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWIĄZANIE ZADANIA


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:

Przygotuj 6 sekundowy animowany baner do wyświetlania na stronie internetowej.
Elementy graficzne do projektu oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym.
Bitmapy potrzebne do wykonania zadania są umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AU.28_materiały_3 zabezpieczonym hasłem zhr_3
W folderze turcja_PESEL (PESEL to Twój PESEL) na pulpicie komputera zamieść:
- wersję otwartą PSD z zachowanymi warstwami banera (pod nazwą turcja_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy pamukkale.jpg, przyprawy.jpg, meczet.jpg, flaga.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazwą turcja_logo.
Szkic logo
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawodów:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AU28