LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2022 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3
KOD ARKUSZA: AU.28-03-22.06-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:
Przygotuj 6 sekundowy animowany baner do wyświetlania na stronie internetowej. Elementy graficzne do projektu oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym. Bitmapy potrzebne do wykonania zadania są umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AU.28_03_materialy zabezpieczonym hasłem Hiszpania
W folderze hiszpania_PESEL (PESEL to Twój PESEL) na pulpicie komputera zamieść:
- wersję otwartą PSD z zachowanymi warstwami banera (pod nazwą hiszpania_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy bazylika.jpg, toreador.jpg, stadion.jpg, flaga.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazwą hiszpania_logo
Folder hiszpania_PESEL nagraj na płytę CD, sprawdź poprawność nagrania. Płytę opisz swoim numerem
PESEL.
Szkic logo
........
........