LOGOWANIE

Test KWALIFIKACJA HGT6 - TEST WIEDZY NR 6

ROZWIĄŻ TEST TERAZ

  • Pytanie nr 1 - Załóżmy, że pracujesz jako recepcjonista w hotelu. Otrzymujesz telefon od klienta, który chce zar...
  • Pytanie nr 2 - Gość hotelowy prosi o rezerwację pokoju z widokiem na morze. Którą z poniższych opcji wybierzesz?...
  • Pytanie nr 3 - Podczas procedury check-out gość hotelowy zgłasza, że nie korzystał z mini baru, mimo że na jego ...
  • Pytanie nr 4 - Gość hotelowy zgłasza problem z klimatyzacją w swoim pokoju. Co powinieneś zrobić jako recepcjoni...
  • Pytanie nr 5 - Przyjrzyj się poniższej tabeli. Który rodzaj obiektu hotelarskiego najlepiej pasuje do opisu zawa...
  • Pytanie nr 6 - Jaki rodzaj obiektu hotelarskiego najprawdopodobniej oferuje zakwaterowanie w unikalnych, indywid...
  • Pytanie nr 7 - W obiekcie hotelarskim, który pion funkcjonalny jest odpowiedzialny za obsługę klienta na recepcj...
  • Pytanie nr 8 - Wybierz odpowiednie zadania pionu technicznego w obiekcie hotelarskim.
  • Pytanie nr 9 - Który pion funkcjonalny w obiekcie hotelarskim jest odpowiedzialny za przygotowanie posiłków i ob...
  • Pytanie nr 10 - Zidentyfikuj, które z poniższych działań jest najważniejszym celem normalizacji krajowej w hotela...
  • Pytanie nr 11 - HotelNorma Hotel AISO 9001 Hotel BHACCP Hotel CISO 14001 Na podstawie powyższej tabeli, z...
  • Pytanie nr 12 - Wskazałeś klientowi hotelu normę PN-EN 14065:2004. Wyjaśnij, co oznacza ten kod.
  • Pytanie nr 13 - Nazwa normyOpis ISO 22000:2018System zarządzania bezpieczeństwem żywności EN 15224:2017Usługi...
  • Pytanie nr 14 - Rozpoznaj, która z poniższych norm jest normą krajową.
  • Pytanie nr 15 - Załóż, że jesteś menedżerem hotelu i chcesz promować swoje usługi. Wybierz najbardziej efektywny ...
  • Pytanie nr 16 - Miesiąc Liczba rezerwacji Styczeń 120 Luty 150 Marzec 180 Kwiecień 2...
  • Pytanie nr 17 - Jaki jest cel stosowania różnych instrumentów promocji usług hotelarskich?
  • Pytanie nr 18 - Data Imię i nazwisko Liczba pokoi Typ pokoju 2022-05-01 Jan Kowalski 1 Dwuosobowy ...
  • Pytanie nr 19 - Jako recepcjonista w hotelu, otrzymujesz prośbę o rezerwację od gościa, który chce zarezerwować p...
  • Pytanie nr 20 - Jaki jest główny cel sporządzania dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich?
  • Pytanie nr 21 - Przyjmując rezerwację przez telefon, klient prosi Cię o zarezerwowanie dodatkowych usług. Które z...
  • Pytanie nr 22 - Otrzymujesz prośbę o rezerwację pokoju od klienta, który chce zarezerwować pokój przez stronę int...
  • Pytanie nr 23 - Jako recepcjonista w hotelu, otrzymujesz prośbę o rezerwację pokoju na określone daty. Który z po...
  • Pytanie nr 24 - Klient prosi o rezerwację pokoju przez telefon. Jakie informacje powinieneś zebrać od klienta pod...
  • Pytanie nr 25 - Klient prosi o rezerwację pokoju dwuosobowego na trzy noce. W systemie rezerwacyjnym widzisz, że ...
  • Pytanie nr 26 - Jaki jest najważniejszy element systemu rezerwacyjnego hotelowego?
  • Pytanie nr 27 - Przyjmujesz gości z zagranicy, którzy nie mówią po polsku. Jakie narzędzie może być najbardziej p...
  • Pytanie nr 28 - Gość hotelowy prosi o rekomendację restauracji, która serwuje lokalne dania. Jaka jest najlepsza ...
  • Pytanie nr 29 - Gość Data przyjazdu Data wyjazdu Jan Kowalski 2022-01-01 2022-01-05 Anna Nowak ...
  • Pytanie nr 30 - Gość hotelowy zgłasza, że w jego pokoju nie działa klimatyzacja. Jak powinieneś zareagować?
  • Pytanie nr 31 - Gość hotelowy prosi o informacje na temat usług świadczonych w hotelu. Jakie informacje powiniene...
  • Pytanie nr 32 - Gość hotelowy prosi o informacje na temat możliwości korzystania z basenu hotelowego. Jaka jest T...
  • Pytanie nr 33 - Jako recepcjonista hotelu, masz obowiązek przekazać informacje o nowych rezerwacjach do odpowiedn...
  • Pytanie nr 34 - Jako recepcjonista w hotelu, musisz sporządzić dokument zawierający informacje o dostępności poko...
  • Pytanie nr 35 - Załóżmy, że gość hotelowy korzystał z różnych usług dodatkowych podczas swojego pobytu. Poniżej z...
  • Pytanie nr 36 - W jaki sposób recepcjonista powinien postąpić, jeśli gość hotelowy zgłosi, że na jego rachunku za...
  • Pytanie nr 37 - Jakie są główne metody płatności za usługi hotelowe, które powinien akceptować recepcjonista?...
  • Pytanie nr 38 - Co powinien zrobić recepcjonista, jeśli gość hotelowy nie jest w stanie zapłacić za swój pobyt?...
  • Pytanie nr 39 - Podczas rozliczania gościa z pobytu w hotelu, otrzymujesz fakturę za usługi dodatkowe, które nie ...
  • Pytanie nr 40 - Usługa Cena Pokój jednoosobowy 200 zł Śniadanie 30 zł Obiad 50 zł Kol...

  • ROZWIĄŻ TEST TERAZ