LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Test KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2014 (test 2)
- Pytanie nr 1 - Do narzędzi polityki komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem należy
- Pytanie nr 2 - Promocja sprzedaży skierowana do klientów indywidualnych to promocja
- Pytanie nr 3 - Głównym celem działań promocyjnych przedsiębiorstwa, które zmienia system marketingowej identyfik...
- Pytanie nr 4 - Celem reklamy społecznej jest
- Pytanie nr 5 - Celem emisji reklam w fazie nasycenia cyklu życia produktu jest przede wszystkim
- Pytanie nr 6 - W aspekcie przedmiotu reklamy - reklamę dobiera się ze względu na
- Pytanie nr 7 - Uzyskanie dużego zasięgu kampanii reklamowej w grupie docelowej można osiągnąć stosując cel
- Pytanie nr 8 - W reklamie zastosowano mechanizm reklamowy, polegający na takim przekazie informacji, aby odbiorc...
- Pytanie nr 9 - Model reklamy służący do budowania marki produktu i oparty na aspektach "uwaga, zainteresowanie, ...
- Pytanie nr 10 - Firma produkująca ekskluzywną odzież męską zdecydowała się na reklamę w telewizji i chce, aby prz...
- Pytanie nr 11 - Ogólnopolska firma odzieżowa zamierza wprowadzić na rynek ogólnopolski nową kolekcję ubrań młodzi...
- Pytanie nr 12 - Firma zajmująca się nowymi technologiami informacyjnymi zamierza reklamować swoje usługi w prasie...
- Pytanie nr 13 - Badanie skuteczności reklamy, w którym zbiorowość próbna stanowi statystyczną reprezentację całej...
- Pytanie nr 14 - Metoda gromadzenia danych pierwotnych na temat reklamy, polegająca na celowej rozmowie z grupą os...
- Pytanie nr 15 - Forma doświadczenia badawczego, polegająca na ustaleniu wpływu wybranego czynnika (zmiennej nieza...
- Pytanie nr 16 - Selekcja różnych propozycji przekazu reklamowego oraz udoskonalenie wybranej propozycji przez wzb...
- Pytanie nr 17 - Małe przedsiębiorstwo cukiernicze zastosowało formę reklamy, polegającą na rekomendacjach klientó...
- Pytanie nr 18 - Przedsiębiorstwo produkujące produkty dla dzieci zastosowało niekonwencjonalne techniki reklamowe...
- Pytanie nr 19 - Przedsiębiorstwo produkujące proszek do prania o niskiej cenie jednostkowej i charakterze informa...
- Pytanie nr 20 - Apel reklamowy skierowany do klientów w celu nakłaniania do zmian społecznych jest apelem
- Pytanie nr 21 - Metoda, w której "mechanizm ma na celu skupienie się na potrzebach jednostki w zakresie poszczegó...
- Pytanie nr 22 - Firma obuwnicza za pomocą reklamy zamierza zbudować największe przywiązanie klienta do marki. W p...
- Pytanie nr 23 - Zakup batoników przez klientów pod wpływem reklam zewnętrznych umieszczonych przy kasie jest przy...
- Pytanie nr 24 - Po emisji kampanii reklamowej został obliczony wskaźnik, stanowiący zależność pomiędzy osiągnięty...
- Pytanie nr 25 - Celem kampanii reklamowej było badanie marki produktu na rynku. Skuteczność kampanii reklamowej b...
- Pytanie nr 26 - Etap kampanii reklamowej, podczas którego projektuje się metody i techniki przekazu wizualnego or...
- Pytanie nr 27 - Jeśli zachodzi sytuacja, gdy badany przekaz reklamowy i badaną populację dzieli się na grupy lub ...
- Pytanie nr 28 - W ramach badań diagnostycznych nad reklamą można wyróżnić sferę związaną z zamiarem zakupu i użyt...
- Pytanie nr 29 - Przedsiębiorstwo chcąc pokazać właściwości sprzedawanego produktu w formie reklamy na przystankac...
- Pytanie nr 30 - Model reklamowy, który oparty jest na schemacie: zwrócenie uwagi odbiorcy - zainteresowanie -wzbu...
- Pytanie nr 31 - Mały zakład krawiecki prowadzi działalność na dużym osiedlu wielorodzinnym. Na osiedlu znajduje s...
- Pytanie nr 32 - Forma reklamy, w której prezentuje się zastosowanie produktu, nazywana jest
- Pytanie nr 33 - Firma OSESEK stworzyła postać małpi Miki, której zadaniem będzie reklamowanie placów zabaw dla dz...
- Pytanie nr 34 - Klub fitness chcąc promować znak firmowy w Internecie, w mediach społecznościowych powinien wybra...
- Pytanie nr 35 - Bodźce tworzone przez wnętrze sklepu (obrazy, dźwięki, zapachy), odbierane i przetwarzane przez k...
- Pytanie nr 36 - Przedsiębiorstwo ZELTA wydało niewielką ilość pieniędzy na kampanię reklamową, która przyniosła z...
- Pytanie nr 37 - Wyrażony procentowo stosunek liczby kliknięć w reklamę internetową do liczby jej wyświetleń to ws...
- Pytanie nr 38 - Prawo reklamowe zabrania stosowania w Polsce reklamy
- Pytanie nr 39 - Według prawa reklamowego w Polsce przekaz reklamowy nie może dotyczyć
- Pytanie nr 40 - Według prawa reklamowego nie można reklamować produktów alkoholowych w telewizji