KWALIFIKACJA HGT7 + HGT8 - STYCZEŃ 2012

PYTANIE NR 43.
Biuro podróży HIT oferuje wycieczkę do Grecji z terminem wyjazdu 26.08. Do dnia 10.08 sprzedana została zaledwie połowa oferowanych miejsc. Które z wymienionych działań marketingowych powinno podjąć, w tej sytuacji, biuro podróży w celu szybkiej sprzedaży wolnych miejsc?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Obniżenie ceny wycieczki to skuteczny sposób na zwiększenie popytu na nią wśród potencjalnych klientów, którzy nie zdecydowali się na zakup w pierwotnej cenie. Dzięki obniżce, biuro podróży może przyciągnąć nowych klientów, którzy w innym przypadku mogliby zdecydować się na konkurencyjną ofertę. Jest to także sposób na zwiększenie lojalności klientów, którzy już zakupili wycieczkę w tym biurze podróży.



📡 Brak połączenia internetowego