KWALIFIKACJA HGT10 - TEST WIEDZY NR 3

PYTANIE NR 18.
Jesteś właścicielem gospodarstwa agroturystycznego położonego w górach, które oferuje różnorodne atrakcje przez cały rok. Jakie działania marketingowe mogą być najbardziej efektywne, biorąc pod uwagę następujące elementy analizy SWOT:
- Strengths: malownicza lokalizacja, różnorodność atrakcji przez cały rok - Weaknesses: trudny dojazd zimą, brak restauracji w pobliżu - Opportunities: rosnące zainteresowanie turystyką aktywną, możliwość uzyskania dotacji na rozwój infrastruktury turystycznej - Threats: ryzyko lawin, konkurencja ze strony nowo otwartego ośrodka narciarskiego w pobliżu
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Reklama na portalach turystycznych promujących turystykę aktywną wykorzystuje mocną stronę gospodarstwa (różnorodność atrakcji) i odpowiada na rosnące zainteresowanie tego typu turystyką (szansa). Jest to więc najbardziej efektywne działanie marketingowe w tym przypadku.



📡 Brak połączenia internetowego