KWALIFIKACJA SPL2 - CZERWIEC 2017

PYTANIE NR 37.
Który kod zostanie wprowadzony przy rezerwacji biletu dla pasażera niewidomego, potrzebującego pomocy w przejściu przez terminal?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Kod "BLIND" jest poprawną odpowiedzią na to pytanie. W systemach rezerwacji biletów lotniczych stosuje się specjalne kody dla pasażerów o szczególnych potrzebach. Kod "BLIND" oznacza pasażera niewidomego, który potrzebuje asysty podczas poruszania się po terminalu. Pozostałe kody mają inne znaczenia: "WCHR" oznacza pasażera na wózku inwalidzkim, "MAAS" to ogólne określenie dla asysty na lotnisku (Meet and Assist), a "DEAF" stosuje się dla pasażerów niesłyszących. Dlatego w przypadku osoby niewidomej, potrzebującej pomocy w przejściu przez terminal, właściwym kodem jest "BLIND".



📡 Brak połączenia internetowego