KWALIFIKACJA HGT6 - STYCZEŃ 2025

PYTANIE NR 2.
Który pracownik recepcji zajmuje się opieką nad gośćmi i spełnianiem ich życzeń, a w szczególności polecaniem restauracji i klubów, organizowaniem biletów do teatru lub kina, umawianiem wizyt u fryzjera czy zamawianiem limuzyny na lotnisko?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
W hotelach concierge to osoba odpowiedzialna za dbanie o komfort gości oraz spełnianie ich życzeń, takich jak polecanie miejsc do odwiedzenia, organizowanie biletów do teatrów czy zamawianie transportu. Zadania wymienione w pytaniu, takie jak polecanie restauracji, organizowanie wizyt czy zamawianie limuzyny, są typowe dla pracy concierga. Kierownik recepcji, specjalista ds. rezerwacji oraz kierownik zmiany recepcji mają inne zadania związane głównie z organizacją pracy recepcji i zarządzaniem personelem. Dlatego prawidłową odpowiedzią jest 'Concierge.', jako że opisuje najbliżej rolę wymienioną w pytaniu.



📡 Brak połączenia internetowego