KWALIFIKACJA PGF8 - PAŹDZIERNIK 2016 (test 2)

PYTANIE NR 17.
Które narzędzie promocji konsumenckiej przedstawiono na rysunku?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Na podstawie przedstawionego zdjęcia można stwierdzić, że pokazane narzędzie promocji konsumenckiej to próbka. Widoczna jest ilustracja torby, która jest oferowana gratis przy zakupie 3 dowolnych produktów. Próbka jest formą promocji sprzedaży, polegającą na oferowaniu konsumentom bezpłatnych produktów lub usług w celu zachęcenia ich do zakupu. W tym przypadku, torba gratis pełni rolę próbki, stanowiąc dodatkową zachętę dla klientów do zakupu większej ilości produktów.

Warto zauważyć, że chociaż torba nie jest typową próbką produktu w tradycyjnym rozumieniu (jak np. mała porcja kosmetyku), spełnia ona funkcję próbki jako narzędzia promocyjnego, zachęcając do zakupu i dając klientom możliwość wypróbowania dodatkowego produktu bez dodatkowych kosztów.



📡 Brak połączenia internetowego