KWALIFIKACJA HGT10 - TEST WIEDZY NR 2

PYTANIE NR 18.
Podczas przeprowadzania analizy SWOT dla gospodarstwa agroturystycznego, zidentyfikowano następujące elementy:
Strengths Weaknesses Opportunities Threats
1. Piękne naturalne otoczenie 1. Brak dostępu do szybkiego internetu 1. Wzrost zainteresowania turystyką wiejską 1. Zmiany klimatyczne mogą wpłynąć na atrakcyjność regionu
2. Dostęp do lokalnych produktów rolnych 2. Ograniczone możliwości transportu publicznego 2. Rządowe programy wsparcia dla agroturystyki 2. Konkurencja innych gospodarstw agroturystycznych

Wskaż, które z poniższych działań marketingowych mogłoby najefektywniej wykorzystać powyższą analizę SWOT:
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Wykorzystanie piękna naturalnego otoczenia (Strength) i braku dostępu do szybkiego internetu (Weakness) jako unikalnej propozycji wartości gospodarstwa, która odpowiada na wzrost zainteresowania turystyką wiejską (Opportunity), jest najefektywniejszym wykorzystaniem analizy SWOT w tym przypadku.



📡 Brak połączenia internetowego