KWALIFIKACJA HGT7 + HGT8 - CZERWIEC 2019

PYTANIE NR 36.
Jak powinien zachować się pilot, jeżeli w pierwszym dniu wycieczki pobytowej na Sycylii turyści złożyli do niego skargę w związku z brudną pościelą w pokojach hotelowych?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Pilot wycieczki pełni rolę koordynatora i reprezentanta grupy turystów. Jego zadaniem jest dbanie o komfort i zadowolenie uczestników podróży. W przypadku skargi dotyczącej brudnej pościeli, odpowiedzialność pilota polega na zgłoszeniu tego problemu w recepcji hotelowej, aby personel hotelu mógł szybko zająć się rozwiązaniem problemu. Pozostałe odpowiedzi nie są adekwatne, ponieważ pilot nie ma obowiązku samodzielnego wymieniania pościeli ani wskazywania turystom magazynu z czystą pościelą, a zbagatelizowanie skargi mogłoby negatywnie wpłynąć na opinie o jakości świadczonych usług turystycznych.



📡 Brak połączenia internetowego