KWALIFIKACJA HAN1 - STYCZEŃ 2025

PYTANIE NR 28.
Sprzedawca obsługuje klienta, który nie potrafi podjąć decyzji o zakupie. Widząc zniecierpliwienie innych klientów, powinien powiedzieć
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Poprawna odpowiedź sugeruje, aby sprzedawca wspomniał o doświadczeniach innych klientów, co może pomóc niezdecydowanemu klientowi w dokonaniu wyboru poprzez zachętę emocjonalną. Jest to bardziej odpowiednie niż wywieranie presji na decyzji.
Inne opcje są mniej odpowiednie: 'Proszę się zdecydować, inni też chcą zrobić zakupy.' może wywołać stres u klienta, 'Ten towar nie będzie jednak dla pana odpowiedni, do widzenia.' oraz 'Proszę przyjść jutro, teraz nie mam czasu, do widzenia.' są mało profesjonalne i mogą spowodować utratę klienta.



📡 Brak połączenia internetowego