KWALIFIKACJA MOT6 - STYCZEŃ 2023

PYTANIE NR 28.
Strategią rynkową opartą na współpracy w branży motoryzacyjnej w celu zwiększenia jakości i efektywności usług nie jest
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Pytanie dotyczy strategii rynkowych opartych na współpracy w branży motoryzacyjnej w celu zwiększenia jakości i efektywności usług. Analizując odpowiedzi: - "budowa dróg komunikacyjnych" nie jest strategią rynkową opartą na współpracy w branży motoryzacyjnej, ponieważ jest to zadanie realizowane przez instytucje publiczne i nie dotyczy bezpośrednio współpracy między firmami motoryzacyjnymi. - "car fleet management" (zarządzanie flotą samochodową) jest strategią rynkową, która może obejmować współpracę między firmami w celu optymalizacji kosztów i poprawy jakości usług. - "tworzenie stowarzyszeń" jest formą współpracy, gdzie firmy mogą wspólnie działać na rzecz poprawy standardów i jakości usług w branży. - "coobranding" (współpraca marek) to strategia, w której dwie lub więcej firm współpracuje, aby zwiększyć wartość swoich produktów lub usług. Zatem poprawną odpowiedzią jest "budowa dróg komunikacyjnych", ponieważ nie jest to strategia rynkowa oparta na współpracy w branży motoryzacyjnej.



📡 Brak połączenia internetowego