KWALIFIKACJA PGF8 - WRZESIEŃ 2014

PYTANIE NR 5.
Szef działu reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" chce zachęcić kilka dużych koncernów farmaceutycznych do zamieszczania reklam w magazynie. Które z narzędzi promocji pozwoli najefektywniej przekonać klientów do podjęcia współpracy z gazetą?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Narzędzie promocji "Sprzedaż bezpośrednia" pozwala najefektywniej przekonać klientów do podjęcia współpracy z gazetą, ponieważ umożliwia bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami oraz prezentację oferty w sposób personalizowany. Szef działu reklamy chce zachęcić kilka dużych koncernów farmaceutycznych do zamieszczania reklam w magazynie, ponieważ dociera on do specjalistów z branży farmaceutycznej i jest skutecznym narzędziem dotarcia do wąskiej grupy odbiorców.



📡 Brak połączenia internetowego