KWALIFIKACJA EKA2 - WRZESIEŃ 2015

PYTANIE NR 16.
W ilu egzemplarzach należy sporządzić spis zdawczo-odbiorczy dla materiałów archiwalnych (dokumentacji kategorii A) przekazywanych do archiwum zakładowego?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Spis zdawczo-odbiorczy dla materiałów archiwalnych (dokumentacji kategorii A) przekazywanych do archiwum zakładowego należy sporządzić w czterech egzemplarzach. Jest to zgodne z obowiązującymi w Polsce przepisami archiwalnymi. Jeden egzemplarz zostaje u komórki organizacyjnej przekazującej dokumentację, dwa egzemplarze otrzymuje archiwum zakładowe (jeden do akt spraw, drugi jako podstawa ewidencji), a czwarty egzemplarz przeznaczony jest dla archiwum państwowego. Taka liczba egzemplarzy zapewnia prawidłową ewidencję i kontrolę nad przekazywanymi materiałami archiwalnymi.



📡 Brak połączenia internetowego