KWALIFIKACJA HAN2 - STYCZEŃ 2025

PYTANIE NR 7.
W której części planu marketingowego należy zamieścić wnioski z przeprowadzonej analizy pozycji firmy?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Wnioski z przeprowadzonej analizy pozycji firmy powinny być zawarte w części planu marketingowego dotyczącej opisu sytuacji rynkowej. To właśnie w tej części dokumentu zawarte są analizy SWOT, otoczenia rynkowego czy porównanie do konkurencji, które mają na celu ocenę pozycji firmy na rynku. Informacje te umożliwiają menedżerom zrozumienie mocnych i słabych stron firmy oraz okazji i zagrożeń, co jest kluczowe do dalszego planowania strategicznego. Dzięki takiemu podejściu można lepiej dopasować strategie marketingowe do aktualnych warunków rynkowych i pozycji firmy. Dlatego umiejscowienie wniosków z analizy pozycji w kontekście rynku jest kluczowe dla efektywności planu marketingowego.



📡 Brak połączenia internetowego