KWALIFIKACJA HGT9 - STYCZEŃ 2017

PYTANIE NR 18.
Właściciel gospodarstwa agroturystycznego wprowadzając opust 15% na usługi noclegowe dla stałych gości, zastosował rabat
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Rabat lojalnościowy jest formą zniżki przyznawanej klientom za ich stałe korzystanie z usług lub produktów danej firmy. W przypadku gospodarstwa agroturystycznego, właściciel oferując opust cenowy w wysokości 15% dla stałych gości, nagradza ich za lojalność i częste korzystanie z usług noclegowych. Jest to strategia mająca na celu utrzymanie dobrych relacji z klientami i zachęcenie ich do dalszego korzystania z oferty gospodarstwa. Rabat lojalnościowy różni się od rabatu usługowego, jakościowego czy ilościowego, ponieważ jest bezpośrednio związany z częstotliwością korzystania z usług przez klienta, a nie z ilością zakupionych usług, ich jakością czy specyfiką samej usługi.



📡 Brak połączenia internetowego