KWALIFIKACJA HGT3 + HGT6 - STYCZEŃ 2008

PYTANIE NR 34.
Właściciel nowego hotelu "Leśny Dworek" postanowił specjalizować się w obsłudze gości zainteresowanych łowiectwem. Proponuje im, we współpracy z kołami łowieckimi, udział w polowaniach. Dobierz dla tego hotelu instrument aktywizacji sprzedaży usług.
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Katalogi hotelu dla wybranego segmentu gości są odpowiednim instrumentem aktywizacji sprzedaży usług dla hotelu "Leśny Dworek" specjalizującego się w obsłudze gości zainteresowanych łowiectwem. Dzięki nim można dotrzeć do potencjalnych klientów z ofertą dopasowaną do ich zainteresowań oraz wzbudzić ich zainteresowanie pobytem w hotelu. Katalogi umożliwiają również prezentację oferty polowań we współpracy z kołami łowieckimi, co może przyciągnąć dodatkowych klientów.



📡 Brak połączenia internetowego