KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2020

PYTANIE NR 38.
Wybierz program telewizyjny na podstawie wyników badań, w którym producent środków do pielęgnacji włosów powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt adresowany do kobiet, które cenią zdrowy styl życia i często podróżują.
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Analizując wykres, można zauważyć, że program "Zrób sobie przerwę" ma najwyższe wartości w kategorii "zdrowe odżywianie", co jest zgodne z profilem konsumentek, które cenią zdrowy styl życia. Ponadto, program ten ma również wysokie wartości w kategorii "reportaże z podróży", co odpowiada drugiej części profilu konsumentek - kobiet, które często podróżują. Pozostałe programy mają niższe wartości w tych kategoriach, co czyni "Zrób sobie przerwę" najlepszym wyborem dla reklamy produktów do pielęgnacji włosów skierowanych do tej grupy docelowej.



📡 Brak połączenia internetowego