KWALIFIKACJA MOT1 - STYCZEŃ 2019

PYTANIE NR 3.
Wykonując naprawę uszkodzonego elementu nadwozia poprzez wstawienie tzw. "łaty" należy użyć blachy
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Wybór blachy "głęboko tłocznej" jako odpowiedzi wynika z jej właściwości, które są odpowiednie do naprawy elementów nadwozia samochodowego. Blacha głęboko tłoczna charakteryzuje się dobrą plastycznością i zdolnością do formowania, co jest kluczowe przy wstawianiu łat w uszkodzone miejsca nadwozia. Pozostałe opcje, takie jak blacha "miedziana", "hartowana" czy "wysoko gatunkowa", nie odnoszą się bezpośrednio do właściwości potrzebnych w kontekście naprawy nadwozia przez wstawienie łaty. Blacha miedziana jest zbyt miękka i ma inne zastosowania, hartowana jest zbyt twarda i trudna do obróbki w tym kontekście, a określenie "wysoko gatunkowa" jest zbyt ogólne i nie wskazuje na konkretną właściwość blachy potrzebną przy naprawie nadwozia.



📡 Brak połączenia internetowego