KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2020

PYTANIE NR 36.
Które z przedstawionych haseł reklamowych skierowanych do dzieci jest skonstruowanie zgodnie z wytycznymi Kodeksu Etyki Reklamy?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Odpowiedź D ("Super SOK! Codzienna dawka witamin dla Ciebie.") jest zgodna z wytycznymi Kodeksu Etyki Reklamy, ponieważ promuje zdrowe nawyki żywieniowe, podkreślając korzyści zdrowotne produktu bez wprowadzania w błąd. Pozostałe odpowiedzi (A: "Jedz, ile chcesz!", B: "Najlepsza z przekąsek! Zastępuje dzienną porcję ruchu!", C: "Najlepszy sok na rynku! Musisz go mieć!!!") mogą wprowadzać w błąd lub promować niezdrowe zachowania, co jest niezgodne z zasadami etycznymi reklamy skierowanej do dzieci.



📡 Brak połączenia internetowego