KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2018 (test 2)

PYTANIE NR 1.
Jaką część wydatków na reklamę Firma Produkcyjna KALIPSO przeznaczyła w roku 2016 na reklamę multimedialną?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Zgodnie z przedstawionym wykresem kołowym, wydatki na reklamę multimedialną Firmy Produkcyjnej KALIPSO w roku 2016 obejmują Internet (30%) i telewizję (20%). Aby obliczyć łączny udział reklamy multimedialnej, należy zsumować te dwie wartości:

Internet + telewizja = 30% + 20% = 50%

Zatem Firma Produkcyjna KALIPSO przeznaczyła 50% swoich wydatków na reklamę multimedialną w 2016 roku. Pozostałe formy reklamy to: prasa codzienna (7%), czasopisma (15%), katalogi (9%) i ulotki (19%), które łącznie stanowią pozostałe 50% wydatków reklamowych.



📡 Brak połączenia internetowego