KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2015

PYTANIE NR 33.
Agencja reklamowa oferująca full-service podjęła decyzję o pozyskaniu większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. Biorąc pod uwagę powyższe założenie, dział sprzedaży powinien skupić się na zapytaniach dotyczących
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Dział sprzedaży powinien skupić się na zapytaniach dotyczących realizacji kampanii prasowej, ponieważ jest to jeden z kluczowych elementów reklamy ATL, która jest celem agencji reklamowej oferującej full-service. Kampania prasowa obejmuje szeroki zakres mediów i pozwala na dotarcie do dużej liczby klientów, co zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów. Dlatego jest to ważna strategia dla agencji reklamowej, która chce zwiększyć liczbę zainteresowanych reklamą ATL klientów.



📡 Brak połączenia internetowego