KWALIFIKACJA PGF7 - TEST WIEDZY NR 8

PYTANIE NR 14.
Analizujesz działania promocyjne firmy X. W tabeli poniżej przedstawiono cztery typy działań, które firma podjęła w ostatnim kwartale:
Akcja Opis
A Wysłanie wiadomości e-mail do klientów z informacją o obniżce cen wybranych produktów
B Organizacja konferencji prasowej, na której firma ogłosiła nową strategię biznesową
C Bezpośrednie spotkanie z potencjalnym klientem w celu przedstawienia oferty produktów
D Uruchomienie programu lojalnościowego, który nagradza klientów za regularne zakupy

Które z poniższych stwierdzeń jest prawdziwe?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Promocja cenowa polega na obniżeniu cen, co jest widoczne w akcji A. PR (public relations) obejmuje działania związane z kreowaniem pozytywnego wizerunku firmy, co widzimy w akcji B. Sprzedaż osobista to bezpośrednie spotkanie z klientem (akcja C). Promocja sprzedaży to różnego rodzaju programy lojalnościowe, jak w akcji D.



📡 Brak połączenia internetowego