KWALIFIKACJA HGT6 - STYCZEŃ 2021

PYTANIE NR 15.
Gość złożył pisemne zamówienie na usługi noclegowe, w którym podał numer karty kredytowej oraz określił swój przyjazd do hotelu do godziny 1600. W podanym czasie nie przybył jednak do obiektu. Do kiedy recepcjonista powinien zatrzymać pokój i jakie czynności dotyczące kosztów powinien wykonać?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Zgodnie z praktyką hotelową, jeśli gość podał numer karty kredytowej jako gwarancję rezerwacji, a nie przybył do określonej godziny (w tym przypadku 1600), hotel ma prawo zatrzymać pokój do godziny 1200 dnia następnego. Ponadto, hotel ma prawo obciążyć gościa kosztami za pierwszą noc z powodu niewykorzystania zarezerwowanego pokoju, co jest standardową praktyką w branży hotelarskiej w przypadku rezerwacji gwarantowanych kartą kredytową.



📡 Brak połączenia internetowego