KWALIFIKACJA HGT3 + HGT6 - STYCZEŃ 2011

PYTANIE NR 42.
Hotel "Grand" w Kołobrzegu wprowadził okresowo dla swoich stałych gości kupony zniżkowe na usługi noclegowe. Po osiągnięciu planowanego sukcesu kupony zostały wycofane. Które z poniższych działań powinna podjąć dyrekcja hotelu po analizie wyników sprzedaży przedstawionych na wykresie?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Na podstawie wykresu można zauważyć, że wprowadzenie kuponów zniżkowych miało pozytywny wpływ na sprzedaż usług hotelowych, co widać po wzroście sprzedaży. Po wycofaniu kuponów sprzedaż spadła poniżej poziomu sprzed ich wprowadzenia, co wskazuje na to, że klienci reagowali pozytywnie na promocję. W związku z tym, ponowne wprowadzenie kuponów zniżkowych wydaje się być najlepszym działaniem, które dyrekcja hotelu może podjąć, aby zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.



📡 Brak połączenia internetowego